Дағдарыс орталығының меңгерушісі – Сафи Өтебаева атындағы АтМГУ академиялық доценті Садыкова Людмила Ксенофонтовна.
E-mail:
Дағдарыс орталығы - дағдарыстық жағдайдағы адамдарға бағытталған психологиялық-профилактикалық жұмыс, әлеуметтік-емдік көмек түрі.
АтМГУ-ң Дағдарыс орталығы өз жұмысын 2003 жылдың қаңтар айынан бастады.
Дағдарыс орталығының құрылымында Сенім телефоны және бірінші курс студенттерінің бейімделу орталығы (2008 жылдан) жұмыс жасайды. Байланыс телефондары: (АтМГУ Сенім телефоны): 8-712-2-36-23-14
Дағдарыс орталығының штатына орталық меңгерушісі мен маман (педагог,психолог) кіреді.
Мақсаты: АтМГУ Дағдарыс орталығының негізгі мақсаты дағдарыс жағдайында АтМГУ студенттерінің оқу үдерісінде психологиялық көмек көрсету, психо-әлеуметтік қызмет жасау, студенттерге әлеуметтік-терапевтік көмек беру болып табылады.
Дағдарыс орталығының негізгі міндеттері:
- қақтығыс жағдайындағы, психологиялық тұрақсыз, әлеуметтік-тұрмыстық, оқу немесе өзге психологиялық күйзеліске ұшыраған, эмоционалдық дағдарыс жағдайындағы (ауыр тұрмыс жағдайында қалған студентті әлеуметтендіру, бейімдеу және оңалту мәселесі) студенттерге уақтылы қолдау көрсету;
- әлеуемттік тұрмысы төмен жағдай әсерінен жастардың бойында қалыптасқан теріс, келеңсіз қылықтарды болдырмау, алдын алу;
- студенттердің дағдарыстан шығу кезінде өз шығармашылық, зияткерлік, тұлғалық, рухани және физикалық мүмкіндігін сезіне білуге, соны пайдалануға және белсенді азаматтық , жеке өмірін, яғни базалық қажеттілігін жүзеге асыруда жастардың таңдау мүмкіндігін кеңейту;
- жастарға, ата-аналарға, студенттік топ кураторларына және оқытушыларға білім беру, тәрбиелеу қызметінде өзара қарым-қатынасты жақсарту, студенттің жеке тұлға ретінде қалыптасуына көмек көрсету мақсатында Сенім телефоны арқылы кеңес беру;
- студенттік ортадағы қақтығыс аймақтарын, «қауіпті нүктені» анықтау, түзетуді қажет ететін жастар мәдениетінің өзекті мәселелерін анықтау.
Психологиялық қызмет түрі:
- оқытушылар мен студенттерге психологиялық көмекті ұйымдастыру;
- студенттік ортадағы психологиялық ахуалға және жиі пайда болатын қиындықтарды(әсіресе студенттің жоо кетуі) себебіне талдау жасау;
- кеңес беру:
- білім беру мәселелері бойынша (материалды меңгерудің қиыншылығы, білім дағдыларын қалыптастыру, білім беру қызметін ұйымдастыру, және т.с.с.);
- жекелеген мәселелер бойынша (эмоционалды жағдай, өз құрбы-құрдастарымен немесе оқытушымен кикілжің жағдай, жоғары деңгейдегі алаңдаушылық, фобии, жеке өміріндегі қиындық жағдайлар, және т.с.с.);
- тестілік зерттеулер жүргізу; бірінші курс студенттеріне жеке тұлғаның ерекшеліктерін, танымдық деңгейін немесе белгілі бір оқушыны даярлау деңгейінен туындайтын ықтимал қиындықтарды анықтайтын үздіксіз психологиялық сараптама;
- алдын алу жұмыстары (психологиялық мәселелерді болдырмау).