Студенттерді тестілеу технологиясы мен ережесі

1. Жалпы ережелер

Осы Ереже Атырау мұнай және газ университетінде білім алушылардың қорытынды емтихандарын өткізу үшін тестілеу технологиясы туралы ереже (бұдан әрі-Ереже) Атырау мұнай және газ университетінде компьютерлік және бланкілік тестілеуді дайындау және өткізу рәсімін регламенттеу мақсатында және Қазақстан Республикасының "Білім туралы" Заңы (2007 жылғы 27 шілдедегі өзгерістер мен толықтырулармен); кредиттік технология бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру ережесімен (ҚР БҒМ 2011ж.20 сәуірдегі №152 бұйрығына сәйкес); Үлгерімнің ағымдағы бақылауын, аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің типтік ережесі (ҚР БҒМ 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына толықтырулар мен өзгерістермен);Жоғары білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын бекіту туралы (ҚР БҒМ 2016 жылғы 13-ші мамырдағы №292 Қаулысы постановление Правительства РК от 13.05.2016 г.,  № 292); Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беруді ұйымдастыру қызметінің типтік ережесі (ҚР Үкіметінің  17.05.2013ж.№499 қаулысы) негізінде әзірленді.

Компьютерлік және бланкілік тестілеуді ұйымдастыру және өткізу тәртібі туралы ереже студенттердің сессияаралық кезеңдегі өзіндік жұмысын бақылау нысаны ретінде міндетті компьютерлік тестілеуді және бланкілік тестілеуді өткізуге көшуді көздейтін мынадай құжаттар (кеңес шешімі, бұйрық) негізінде әзірленді.

Тестілеу барлық оқытылған бағдарлама бойынша білімін тексеруге, сонымен қатар жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық, жалпы математикалық және жаратылыстану-ғылыми пәндер, Жалпы кәсіптік және арнайы пәндер циклы бойынша білімін іріктеп тексеруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін пәнді (емтиханды) оқытудың қорытынды бақылауының кезеңі болып табылады.

Тестілеу 1-3 (4) курстарда жылына кемінде 6 рет өткізіледі.  Тестілеудің (емтиханның) нақты мерзімі ректордың бұйрығымен бекітіледі.

Студенттерді тестілеу кестесін Ақпараттық технологиялар және білімді бақылау басқармасы (бұдан әрі мәтін бойынша АТжБББ) Академиялық күнтізбе және деканаттардың (кафедралардың) тапсырыстары негізінде оқу сабақтарының кестесіне сәйкес жасайды және факультет декандарымен келісіледі.

Пәннің жалпы қағидаттық ережелерін білуді анықтауға бағытталған тест тапсырмаларының мазмұны пәнді оқытудың негізгі мақсаттарына сәйкес келуі тиіс. Ақыл-ой іскерлігін анықтау тапсырмалары емтихан тест тапсырмаларының кемінде жартысын құрауы тиіс. Болмауы тиіс тапсырмаларды анықтау, білімді, ұсақ, жеке және анықтамалық мәліметтер.Шағын, жеке және анықтамалық ақпаратты білуге арналған тапсырмалар қабылданбайды.

Емтихан тесті сараптамадан өтуі керек – оның жарамдылығы, сенімділігі факультеттердің оқу-әдістемелік кеңестері шеңберінде әрекет ететін аттестациялық комиссия отырыстарының хаттамаларынан үзінділермен, АтМГУ әдістемелік бөлімінің сараптау комиссиясының қорытындысымен расталуы тиіс. 

2. ОСЫ ЕРЕЖЕДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН АНЫҚТАМАЛАР

Осы Ережеде тиісті анықтамалары бар мынадай терминдер қолданылады:

Аудитория бойынша кезекші (бұдан әрі – кезекші) - кешенді тестілеуді өткізу уақытында берілген аудиторияда тестілеуді ұйымдастыру мен өткізу тәртібіне жауапты ЖОО-ның қызметкері. Пән маманы кезекші бола алмайды;

Дұрыс жауаптар Коды – тесттің барлық тапсырмаларына дұрыс жауаптар көрсеткіштерінің жиынтығы;

Кешенді тестілеу-бір мезгілде ұқсас пәндер блогы бойынша өткізілетін емтихан түрі;

Бланкілік тестілеу-арнайы қағаз бланкілерде өткізілетін емтихан нысаны;

Сұрақ кітапшасы-пәндер бойынша тест тапсырмалары бар;

Компьютерлік сыныптар-кешенді тестілеуді өткізуге арналған, оқу орны ұсынған және бір жергілікті желіде жұмыс істейтін аудиториялардың жиынтығы;

Бағдарламалық өнім-білім алушыларды тестілеуге арналған арнайы компьютерлік бағдарлама;

Апелляциялық комиссия отырысының хаттамасы-апелляцияға өтініш берген үміткерлердің балдарының сандық өзгеруін растайтын арнайы құжат;

Тест-білім, білік және дағдылардың құрылымы мен деңгейін тиімді бағалауға мүмкіндік беретін белгілі бір формадағы және мазмұндағы тапсырмалардың қиындық дәрежесі бойынша сараланған жүйесі;

Тест тапсырмасы – таңдау үшін шарттан (сұрақтан) және жауап жинаудан тұратын тест бірлігінің ең аз бөлігі; мазмұнның заттық тазалығы, логикалық қарама-қайшы еместігі, форманың дұрыстығы, тәуелсіздік, технологиялылық және тиімділік талаптарына жауап береді;

Тестілеудің / кешенді тестілеудің емтихан ведомосы-тестілеуге немесе кешенді тестілеуге қатысқан білім алушылардың нәтижелерін көрсететін ведомость;

Апелляция - бұл қойылған емтихан бағаларымен келіспейтін ресми жазбаша өтініш.

3. ТЕСТІЛЕУДІҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

Осы технология компьютерлік және бланктік тестілеу әдісімен қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, күндізгі, сырттай, күндізгі/сырттай білім алушылардың қорытынды емтихандарын өткізу үшін қолданылады.

Қорытынды емтихандардың Тест / кешенді тесті бекітілген емтихан кестесіне сәйкес жүргізіледі.

Тестілеу міндеттері:

  • білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру;
  •     пәндер бойынша білім алушылардың теориялық білім деңгейін анықтау, білім сапасын бағалау, білім сапасын бағалау;
  • ЖОО ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасына салыстырмалы талдау жүргізу.

Мақсаттарға байланысты тестілеу түрлері анықталады:

·     компьютерлік және бланктік тестілеу студенттерінің білімін ағымдағы бақылау;

·     студенттердің білімін шектік бақылау;

·     студенттердің білімін аралық бақылау;

·     ОЖСБ дайындау және бітіруші курстарды мемлекеттік аттестаттау.